Højt serviceniveau

Vedligeholdelsen af din almene bolig påhviler i høj grad boligselskabet på nær almindelig indvendig vedligehold og pasning af evt. have.

Du skal normalt ikke selv betale for udskiftning af eksempelvis komfur, emhætte og køleskab (med mindre det fremgår af din kontrakt)  eller et eventuelt defekt toilet. Det er heller ikke dig, der skal ud og optage lån for at få skiftet vinduer eller tag, hvis dette bliver nødvendigt. Det sørger din afdeling og boligselskabet for. Alt dette betaler du for gennem din husleje sammen med en del andre goder. 

Afdelingerne henlægger hvert år penge til kommende års vedligeholdelser i afdelingen, og det er disse penge, der sørger for en boligsituation fri for bekymringer for almene boligtagere.

BoligSyd har en døgnbemandet servicetelefon, som kan anvendes ved akut opståede problemer udenfor åbningstiden. Dog opfordrer vi til, at denne service ikke bliver misbrugt. Men fosser vandet ud af et fjernvarmerør eller opstår der andre akutte problemer, er vi klar til at rykke ud.

Sidste nyt fra Boligsyd

Til beboere i BoligSyd - tilmelding til e-Boks Klik her

Stofa pris-og produktoversigt 2017 for de afd. der har en kollektiv aftale med Stofa klik her

Se hvor meget du kan få i boligstøtte klik her

 

Kontakt



Til toppen